1
spotkanie@miroslawakowalkowska.pl
Jak można ułatwić zawarcie ubezpieczenie za pomocą maila i telefonu?
Co powinno być przekazane w instrukcji klientowi aby klient otworzył załącznika wysłanego z szyfrowanego połączenia?
Efekt: klient nie ma ochrony, rodzina nie ma zabezpieczenia
Dzisiaj zadzwonił klient.
Poznaliśmy się jeszcze przed pandemią, w biurze. Już wówczas ustaliliśmy, że skontaktujemy się w sprawie ubezpieczenia na życie.
Poprosił o przygotowania ubezpieczenia na 60 tys zł.
Gdy spytałam go; skąd taka suma ubezpieczenia, odpowiedział, że te pieniądze mają być na spłatę kredytu, żeby żona i córka lat 2 i córka lat 12 nie miały z tym kredytem kłopotu.
Zapytałam następnie czy Pana pensja w budżecie domowym jest ważna? Czy żona poradzi sobie bez Pana pensji.
Usłyszałam, że absolutnie nie!!!!
To zadałam kolejne pytanie kiedy ostatnio myślał Pan o zabezpieczeniu swoje rodziny ?
Nie myślałem, mam duży dom, działkę 800 m ; żona może to sprzedać.
Zapytałam czy wie jakie w Polsce jest dziedziczenie, powiedział, że nie i zmienił temat.
Zapytał czy mamy w firmie takie pakiety na ubezpieczenie , takie za ok 500 zł na rok?
Nie bardzo rozumiałam o co chodzi. Domyśliłam się jednak, że skoro Pan jest kierowcą zawodowym to pewnie chodzi o ubezpieczenie, które ma chronić klienta w pracy, poza granicami kraju. Rozmawiał z kolegą i on mu powiedział, że ma taki pakiet.
Po krótkich ustaleniach wystawiłam propozycję ubezpieczenia, która obejmowała wypłatę pieniędzy gdy zachoruje nagle , jak będzie w trasie, gdy ulegnie poparzeniu, gdy zaboli ząb, gdy zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, gdy niestety umrze i trzeba będzie zająć się sprowadzeniem zwłok. Ustaliliśmy płatność roczną. Polisa została wysłana na adres mailowy małżonki. Klient powiedział, że pozostałe formalności mam załatwiać z żoną. Niestety, rozmowa z żoną byłą trudna. Małżonka miała problem z otworzeniem załącznika wysłanego mailem; w którym była wysłana polisa i warunki ogólne do ubezpieczenia. I tak rozmowa na przemian z klientem, z małżonką, z klientem nie doprowadziła do zawarcia ubezpieczenia.
Szkoda, gdzie tkwi błąd?
Mirosława Kowalkowska
ul. Plac Kościeleckich 3
85-033 Bydgoszcz
501 049 427
mail:spotkanie@miroslawakowalkowska.pl